Strony

piątek, 23 sierpnia 2013

Słowem wstępu...



 Witam wszystkich Czytelników oraz kibiców piłki kopanej!
      
     Hmm... Na początek chyba wypada się krótko przedstawić. Mam 23 lata i jestem z Opola. Właściwie to nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o operowanie blogiem, aczkolwiek nosiłem się z zamiarem założenia go już od dłuższego czasu. W końcu znalazłem chwilę czasu i natchnienia, i oto jest ON - mój pierwszy blog :) Mam nadzieję, że wspólnie z całą społecznością internetową będzie nam się owocnie współpracowało i debatowało w przyjemnej i interesującej atmosferze.

     Ale do rzeczy. Już od pierwszego spojrzenia po wejściu na bloga, można się zorientować, że jestem kibicem piłki nożnej, a dokładniej Milanu. Stąd też strona ta i dyskusje w niej zawarte skierowane będą głównie do kibiców rosso-nerich, ale również do pozostałych fanów innych klubów Serie A oraz europejskiej piłki nożnej.

     Co do treści - skupię się tylko i wyłącznie na moim ukochanym zespole, któremu kibicuję już (albo dopiero) 11 lat. Omawiać i komentować będę sytuację w klubie, transfery, nowinki, plotki oraz każdy pojedynczy mecz. Oczywiście w większości to będą moje subiektywne oceny i opinie, a jeśli będzie inaczej, na pewno o tym poinformuję. Podejrzewam natomiast, że tematów i okazji do wymiany spostrzeżeń nam nie zabraknie.

Zapraszam więc gorąco wszystkich do udziału w życiu bloga!

Forza Milan!

Tomek M.

1 komentarz: